• Dne 13. 9. 2021 jsme strávili dopoledne ve velmi pozitivní atmosféře plné mezifakultního sdílení zkušeností s online a blended vzděláváním, jehož důležitost a potřebnost nás v současné pandemické situaci zasáhla snad všechny.

    V době, kdy Česko vstupuje do páté vlny pandemie koronaviru, bychom se rádi ohlédli za zkušenostmi, které jsme měli možnost v rámci prvního workshopu načerpat. Celá akce odrážela odvahu a důraz na kvalitu, s jakou naši akademičtí pracovníci k nouzovému online vzdělávání přistoupili, a zároveň přinesla vhled do podpory kontaktní výuky formou online nástrojů, která již byla vytvořena před nástupem pandemie a v době tzv. „emergency remote online teaching“ mohly být tyto zkušenosti a výstupy plně zúročeny. Pro kolegy, kteří se nemohli zářijové akce zúčastnit, zde pro připomenutí uvádíme program workshopu, jenž velmi dobře ilustruje diverzitu a širokou škálu vzdělávacích témat řešených na naší univerzitě.

     

    Program workshopu:

    On-line výuka – impulz k modernizaci způsobu komunikace se studenty (Ing. Dalibor Gottwald, Ph.D.)

    Zkušenosti s online výukou angličtiny na FR (Mgr. Jana Tmejová)

    E-learning a výuka matematiky na DFJP UPCE (doc. Ing. Vladimír Jehlička, CSc.)

    Zkušenosti s využíváním interaktivních nástrojů při distanční výuce (Ing. Martin Vojtek, PhD.)

    Jak motivovat studenty při vzdálené výuce (doc. Ing. Anna Krejčová, Ph.D.)

    Zkušenosti z hromadné tvorby příkladů v Moodlu (a pro ten účel převod z Excelu) (Ing. Petr Vnenk)

    Digitální odznaky jako organizační princip kurzu v LMS Moodle (Mgr. Pavel Brebera, Ph.D.)